Tvorba 3D Charakteru I – II

vyučující: Mgr. art. Helena Lukášová, ArtD.

Předmět je úvodem do modelování 3d charakterů. Studenti se seznámí se základy práce v 3ds Maxu. Pokročilí studenti pak dostávají individuální zadání. K dispozici studenti mají balík Autodesk, Blender a Cinemu.

Nejprve je kladen důraz na práci s kompozicí a světlem, dále na proporční vztahy modelovaného charakteru. I v tomto předmětu jsou vysvětleny principy anatomie, práce s tvorbou stylizovaného charakteru, atp. Cílem je podpořit tvůrčí potenciál, představit 3d modelovací nástroje jako další možné pro využití v jiných oblastech jako v grafickém designu, animaci atp. 

Tento předmět je vhodným doplnění studia digitálních her, které je též na FI MU.  Studenti mají také možnost vyzkoušet si realizaci vlastního modelu na 3d tiskárně Stratasys Fortus 250.

Vendula Teuchnerová: O perníkové chaloupce_ Ginger Bread House 2018

František Holubec: Character, 2018

Alicia Jašková: Character: 2018

Markéta Kučerová: Jahoďák, Mrkvánek a Avokád, 2017

Lucie Novotná: Character, 2018

Daniel Dobeš: Character: 2018

Společná scéna_ Collaborative Scene 2018

Daria Serebrianska: Character, 2018

Adam Beneš: Character, 2018

Juraj Vavrík: Character, 2018

Rudolf Turiak: Character, 2017

Simona Němčoková: The Forest, 2017

Iva Hevesiová: Kompozice Cube, 2017

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info